Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύσεις μελών ΔΕΠ και Συνεργατών Ε.Π.Ψ.Ψ.Ε.Κ.Ε.

Δημοσιεύσεις μελών ΔΕΠ και Συνεργατών Ε.Π.Ψ.Ψ.Ε.Κ.Ε.

Βιβλία

Σταμάτης, Π. Ι., & Νικολάου, Ε. Ν. (2022). Το Νηπιαγωγείο του 21ου αιώνα. Θέματα επικοινωνίας και συμβουλευτικής στην προσχολική αγωγή και την πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg. ISBN 978-960-01-2363-0, σ. 332.

Stamatis, P. J., & Nikolaou, E. (2020). Communication and mental health promotion in early childhood education. New York: Nova Publishers. ISBN 978-1-53618-509-6, σ. 216.

Σταμάτης, Π. Ι. (2015). Προσχολική και πρωτοσχολική παιδαγωγική: Επικοινωνιακές διαστάσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-618-5059-27-9, σ. 536.

Σταμάτης, Π. Ι. (2013). Επικοινωνία στην Εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση, ISBN: 978-618-5059-06-4, σ. 335.

Κατσαρού, Δ. (2018). Σύνδρομο Down: Γλωσσική Ανάπτυξη, Γλωσσικές Δεξιότητες και Παθολογία Λόγου. Θεσσαλονίκη: Μέθεξις.

Κόνσολας, Μ., & Νικολάου, Ε. (2009). Το ντροπαλό παιδί: Απόψεις των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη. ISBN:978-960-333-582-5

 

Επιμέλειες και συν-επιμέλειες βιβλίων

 

Σταμάτης, Π. Ι., & Νικολάου, Ε. Ν. (2022). Συμβουλευτική και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-960-646-020-3, σ. 408.

Stamatis, P.J. & E. N. Nikolaou, E.N. (2018, Eds.). Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education. New York: Nova Science Publishers. ISBN 978-1-53613-977-8.  

Κοντάκος, Α. Θ., & Σταμάτης, Π. Ι. Επιστημονική επιμέλεια της σειράς "Επικοινωνία και Εκπαίδευση". τόμος 1 (2014), τόμος 2 (2017), τόμος 3 (2020). Αθήνα: Διάδραση:

         - H. G. Klinzing, Ν. Ε. Πολεμικός, Α. Θ. Κοντάκος  &  Σταμάτης, Π. Ι. (2014). Επιστημονική επιμέλεια του 1ου συλλογικού τόμου της σειράς "Επικοινωνία και Εκπαίδευση",  Μη λεκτική επικοινωνία στην εκπαίδευση: Θεωρία και πράξη.  Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-618-5059-35-4, σ. 551.

         - Α. Θ. Κοντάκος  &  Σταμάτης, Π. Ι. (2017). Επιστημονική επιμέλεια του 2ου συλλογικού τόμου της σειράς "Επικοινωνία και Εκπαίδευση",  Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.  Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-618-5059-60-6, σ. 464.

         - Α. Θ. Κοντάκος  &  Σταμάτης, Π. Ι. (2020). Επιστημονική επιμέλεια του 3ου συλλογικού τόμου της σειράς "Επικοινωνία και Εκπαίδευση",  Θέματα Θεωρίας και Ερευνητικής Μεθοδολογίας της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.  Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-960-9541-10-7, σ. 360.

Κατσαρού, Δ. (2020). Ειδική Αγωγή και Δημιουργικότητα. Εκδόσεις Μέθεξις.

Κατσαρού, Δ., & Ζήση, Β.  (2022). Αναπηρία και Ψυχική Υγεία. Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. (επιμ. υπό έκδοση). Ψυχοπαθολογία στο σχολείο: Θεωρητικοποίηση ψυχικών διαταραχών στην εκπαίδευση (τίτλος πρωτότυπου: Psychopathology at School: Theorizing mental disorders in education. Συγγραφείς: Harwood, V. & Allan, J.). Αθήνα: Παπαζήσης.

Κατσαρού, Δ., & Ευαγγελινού, Χ. (επιμ. υπό έκδοση). Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, Συμπερίληψη και Διαφορετικότητα (τίτλος πρωτοτύπου: Special Educational Needs, Inclusion and Diversity. Συγγραφείς: Frederickson, N. & Cline, T.). Αθήνα: Παπαζήσης.

Κατσαρού, Δ., & Φώλια Β. (επιμ. υπό έκδοση). Γνωστική Νευροεπιστήμη της γλώσσας (τίτλος πρωτοτύπου: Cognitive Neuroscience of language. Συγγραφέας: Kemmerer D.) Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. & Ρέππα, Γ. (υπό έκδοση). Ψυχοπαθολογία και Ψυχική Υγεία.

Koυρουτσίδου, Μ., Κατσαρού, Δ., & Αργυριάδης, Α. (υπό έκδοση). Ένταξη και Εκπαίδευση Ευάλωτων και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων.

Παπαβασιλείου, Β., Νικολάου, Ε., Χατζηνικόλα, Χ., & Καΐλα, Μ (Επιμ.) (2021). Βιοποικιλότητα, κοινωνική και πολιτισμική πολυποικιλότητα. Αθήνα: Διάδραση. ISBN 978-960-646-012-8

Παπαβασιλείου, Β. Ξανθάκου, Γ., Ανδρεαδάκης, Ν., Νικολάου, Ε.  Καΐλα, Μ. (επιμ.) (2020). Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας: Πρόσφυγες, μετανάστες και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Αθήνα: Διάδραση ISBN 978-960-9541-16-9

Παπαβασιλείου, Β., Φώκιαλη, Π., Νικολάου, Ε., Ματζάνος, Δ., Καΐλα, Μ. (2017). Κοινωνική και Πολιτισμική Βιωσιμότητα. Έκδ. Π.Μ.Σ. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστήμιο Αιγαίου. ISBN 978-618-81027-3-6  (E-book)

 

Κεφάλαια σε βιβλία

 

Ιορδανίδου, Σ., Σταμάτης, Π. Ι., & Λ. Π. Βαλσαμίδου (2020). Επικοινωνία στην Εκπαίδευση και Εκπαίδευση στα Μέσα: Μια θεωρητική και ερευνητική προσέγγιση στο πεδίο της Προσχολικής Αγωγής. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επ. Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, τ. 3, Θέματα Θεωρίας και Ερευνητικής Μεθοδολογίας της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (σ. 209-243). Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 978-960-9541-10-7.

Σταμάτης, Π. Ι. (2020). Βασικές μεθοδολογίες έρευνας στο πεδίο της επικοινωνίας: Μια συνοπτική και εισαγωγική προσέγγιση. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επ. Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, τ. 3, Θέματα Θεωρίας και Ερευνητικής Μεθοδολογίας της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (σ. 47-59). Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 978-960-9541-10-7.

Σταμάτης, Π. Ι. (2019). Διδακτικές πρακτικές αντιμετώπισης επικοινωνιακής βίας στην προσχολική εκπαίδευση: Μια εμπειρική έρευνα. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (επιστ. επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 11, 297-317. Αθήνα: Διάδραση. ISΒN 978-618-5059-55-2.

Stamatis, P. J. (2019). Communication relations among parents and preschoolers: Thoughts, comments and suggestions. In R. V. Nata (Ed.), Progress in Education, Vol. 60 (pp. 83-106). USA, NY: Nova Science Publishers. ISBN: 978-1-53615-974-5.

Stamatis, P. J., & Nikolaou, E. N. (2019). Parents’ Perceptions about Bullying. In I. V. Ancho & K. R. Krizna (Eds.), School Violence: Risk factors, prevention and challenges (pp. 97-115). USA, NY: Nova Science Publishers. ISBN: 978-1-53615-834-2.

Σταμάτης, Π. Ι. (2018). Σχεδιασμός και ανάπτυξη διδασκαλίας με επικοινωνιακά «χαρακτηριστικά». Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (επιστ. επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 10, 193-208. Αθήνα: Διάδραση. ISΒN 978-618-5059-81-1.

Σταμάτης, Π. Ι. & Σοφρωνά, Α. (2018). Απόψεις νηπιαγωγών και γονέων για τη μεταξύ τους συνεργασία στο σχεδιασμό προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ν. Ανδρεαδάκης, Γ. Παπαδομαρκάκης, & Μ. Καΐλα (Επιμ.), Αειφορία, Αειφόρος Ανάπτυξη, Φύση και Ανθρώπινη Φύση. Ο Κόσμος μας; Quo Vadis? (σ. 292-306). Αθήνα, Διάδραση. ISΒN 978-618-5059-84-2.

Stamatis, P. J. & Stavropoulou, E. J. (2018). Communication styles of preschool and early primary school teachers during teaching activities. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 35-55). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. (2018). Bullying via violent communication by early childhood education teachers during teaching processes: Two observational studies. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 57-74). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. & Ntouka, A. V. (2018). Nonverbal expressions related to violent communication and bullying in kindergarten. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 76-92). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. (2018). Classroom noise and miscommunication as modern forms of violent communication and bullying. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 95-113). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. & Marousis, K. A. (2018). Observing kinesics of violent communication and bullying in early childhood classrooms. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 115-130). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. & Ntouka, A.V. (2018). Teaching social skills, empathy and assertiveness by teachers and parents to prevent early childhood violent communication and bullying: Towards a nonviolent communication education. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 167-187). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Stamatis, P. J. & Raptou, E. G. (2018). Literature and novels as teaching strategies for violent communication and early childhood bullying prevention. In P. J. Stamatis, & E. N. Nikolaou (Eds.), Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education (pp. 189-206). New York, NY: Nova Science Publishers. ISΒN 978-1-53613-977-8.

Σταμάτης, Π.Ι. (2018). Σχεδιασμός και ανάπτυξη διδασκαλίας με επικοινωνιακά χαρακτηριστικά. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (επιστ. επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 10. «Μοντέλα ανάπτυξης εκπαιδευτικών μονάδων: Εφαρμογές της συστημικής προσέγγισης και η εκπαιδευτική μηχανική της».  Αθήνα: Διάδραση, σ. 193-208. ISBN 978-618-5059-81-1.

Σταμάτης, Π.Ι. & Νταβλαμάνου, Μ. Ι. (2018). Προοπτική ακαδημαϊκής εξέλιξης παιδιού με γενικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα: Μια μελέτη περίπτωσης βασισμένη σε επικοινωνιακές διδακτικές πρακτικές. Στο Α. Τσιμπιδάκη (Επιμ.), Θεματικός τόμος: Πολυ~Εστιακές Προσεγγίσεις στην Ειδική Αγωγή. Διεθνής περιοδική έκδοση παιδαγωγικών προβληματισμών. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 11, 10-20. ISSN 1790-5532.

Σταμάτης, Π.Ι. (2017). Η Διαγενεακή Επικοινωνία στην προσχολική εκπαίδευση ως εργαλείο ανάπτυξης κοινωνικής και πολιτισμικής βιωσιμότητας. Στο Β. Παπαβασιλείου, Π. Φώκιαλη, Ε. Νικολάου, Δ. Ματζάνος, & Μ. Καΐλα (επιμ.), Κοινωνική και Πολιτισμική Βιωσιμότητα. Ρόδος: ΠΜΣ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ΤΕΠΑΕΣ-Πανεπιστήμιο Αιγαίου, σ. 208-222. ISBN 978-618-81027-3-6.

Σταμάτης, Π.Ι. (2017). Σύγχρονη διδακτική επικοινωνία: Μια διαδικασία υβριδικής μορφής. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (επιστ. επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 9. Η σχολική μονάδα ως ευφυής υβριδική και ηθική οντότητα.  Αθήνα: Διάδραση, σ. 199-214. ISBN 978-618-5059-66-8.

Σταμάτης, Π.Ι. (2017). Επικοινωνιακός εγγραμματισμός και προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επ. Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, τ. 2, Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, σ. 347-368. Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 978-618-5059-60-6.  

Σταμάτης, Π.Ι. & Μούτσιος-Ρέντζος, Α. (2017). Θεωρίες επικοινωνίας σε μικρές ομάδες: Μια συνοπτική επισκόπηση. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επ. Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, τ. 2, Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, σ. 269-301. Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 978-618-5059-60-6.

Σταμάτης, Π.Ι. (2016). Τυποποίηση της επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (επιστ. επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 8. Συστημική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μονάδων: Τεχνολογική και Παιδαγωγική Συνύφανση. Αθήνα: Διάδραση, σ. 139-149. ISBN 978-960-953-962-3.

Nikolaou, E., & Markogiannakis, G. (2018). Preschool teachers' perceptions about the definition and manifestations of bullying in early childhood settings. In P.J. Stamatis and E.N. Nikolaou (Eds.) Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education, New York: Nova Science Publishers.

Konstantopoulou, A., Nikolaou, E., Fesakis, G., & Volika, S. (2018). Prospects of interactive digital storytelling applications in prevention and treatment of bullying in preschool education. In P.J. Stamatis and E.N. Nikolaou (Eds.) Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education, New York: Nova Science Publishers.

Nikolaou, E., & Markogiannakis, G. (2018). Preschool teachers' perceptions about the effective interventions for bullying at the preschool age. In P.J. Stamatis and E.N. Nikolaou (Eds.) Violent Communication and Bullying in Early Childhood Education, New York: Nova Science Publishers.

Konstantopoulou, A., Nikolaou, E., Fesakis, G., & Volika, S., Markogiannakis, G. (2018). Designing interactive digital storytelling as a strategy of raising children's awareness of bullying in preschool education: implications for bullying prevention. Proceedings of the International Digital Storytelling Conference "Current Trends in Digital Storytelling: Research and Practices, Zakynthos 21-23 September 2018. Under the auspices of H.E. the President of the Hellenic Republic Mr. Prokopios Pavlopoulos and the Hellenic National Commission for UNESCO.

Νικολάου, Ε. (2015). Η πρόληψη της κατάθλιψης κατά την παιδική ηλικία στο σχολικό περιβάλλον. Στο Ε. Θεοδωροπούλου, Π. Φώκιαλη, Β. Παπαβασιλείου, Μ. Καΐλα (Επιμ.) Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αειφόρος Ανάπτυξη: Κείμενα προβληματισμού και καινοτόμες προσεγγίσεις, Αθήνα: Εκδόσεις Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2018). Η συμβολή της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Στο συλλογικό τόμο Β. Παπαβασιλείου, Ν. Ανδρεαδάκης, Γ. Παπαδομαρκάκης, & Μ. Καΐλα (Επιμ.),  "Αειφορία, Αειφόρος Ανάπτυξη, Φύση και Ανθρώπινη Φύση: Ο κόσμος μας ; Quo Vadis ?  Αθήνα: Διάδραση, ISBN 978-618-5059-84-2 .

Νικολάου, Ε. & Μαρκογιαννάκης, Γ. (2019). Η συμβουλευτική διάσταση του ρόλου του εκπαιδευτικού ως παράγοντα ενδυνάμωσης των παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες. Στο συλλογικό τόμο Θ. Αραβοσιτάς, Ε.Σκούρτου, Β. Κούρτη-Καζούλλη, Π. Τρύφωνας (Επιμ.), "Ζητήματα γλώσσας, ετερότητας και εκπαίδευσης". Αθήνα: Gutenberg.

Νικολάου, Ε. (2018). Η οικολογική προσέγγιση στην πρόληψη και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων για τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών σχολικής ηλικίας. Στο Α. Κοντάκος, & Φρ. Καλαβάσης (Επιστ. Επιμ. Σειράς), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, "Μοντέλα Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων: Εφαρμογές της Συστημικής Προσέγγισης και η Εκπαιδευτική Μηχανική της, τ. 10, σελ. 72-84. Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2020). Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για τους παράγοντες που διευκολύνουν ή παρεμποδίζουν την επικοινωνία με τους γονείς παιδιών με αναπτυξιακή καθυστέρηση. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επιμ.), Θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε., Παπαβασιλείου, Β., Ανδρεαδάκης, Ν., Ξάνθης, Α., Ξανθάκου, Γ.,  Καΐλα, Μ. (2021). Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για την  ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ε. Νικολάου, Χ. Χατζηνικόλα, & Μ. Καΐλα (Επιμ.) Βιοποικιλότητα, Κοινωνική και Πολιτισμική Πολυποικιλότητα (σελ.406-430). Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2021). Η επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στον τρόπο λειτουργίας της οικογένειας: Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Στο Α. Κοντάκος, & Φρ. Καλαβάσης (Επιστ. Επιμ. Σειράς), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, (σελ. 216-232), Τόμος , Αθήνα: Διάδραση.

Ξανθάκου, Γ., Παπαβασιλείου, Β. Νικολάου, Ε., Ανδρεαδάκης, Ν., Ξάνθης, Α.,  Καΐλα Μ. (2021). Αναζήτηση, εύρεση και επίλυση προβλημάτων στο πλαίσιο βέλτιστων αλλαγών: Εμπειρική έρευνα σε φοιτητές/φοιτήτριες στην εποχή της πανδημίας COVID-19. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ε. Νικολάου, Χ. Χατζηνικόλα, & Μ. Καΐλα (Επιμ.) Βιοποικιλότητα, Κοινωνική και Πολιτισμική Πολυποικιλότητα (σελ.208-250). Αθήνα: Διάδραση.

Ποιμενίδης, Δ., Ιωαννίδου, Γ., Παπαβασιλείου, Β., Νικολάου, Ε. (2021).  Μελέτη σε μαθητές/τριες δημοτικού σχολείου αστικής περιοχής για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού στο πλαίσιο της κοινωνικής διάστασης της αειφορίας. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ε. Νικολάου, Χ. Χατζηνικόλα, & Μ. Καΐλα (Επιμ.) Βιοποικιλότητα, Κοινωνική και Πολιτισμική Πολυποικιλότητα (σελ.191-207). Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2020). Συμβουλευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά προσφύγων: Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Στο συλλογικό τόμο Β. Παπαβασιλείου, Γ. Ξανθάκου, Ν. Ανδρεαδάκης, Ε. Νικολάου, Μ. Καΐλα (επιμ.), Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας: Πρόσφυγες, μετανάστες και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (σ. 144-157). Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2019). Ο Συμβουλευτικός ρόλος των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής στη στήριξη παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού. Αθήνα: Διάδραση. Στο Β. Παπαβασιλείου, Β. Κατσιγιάννη, Ν. Τζαμπερής, Μ. Καΐλα (Επιμ.) "Καινοτομία, Αειφορία και Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός" (244-256). Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2019). Απόψεις εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας στο σχολικό περιβάλλον. "Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού: Η πολυπλοκότητα στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών μονάδων" (σ.280-296). 11ος Τόμος. Αθήνα: Διάδραση.

Νικολάου, Ε., & Σταμάτης, Π. (2018). Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού κατά την προσχολική ηλικία. Στο Χρ. Βιτσιλάκη & Δ. Γουβιάς (Επιμ.), "Ανιχνεύοντας την κρίση" (σελ. 527-541). Αθήνα: Gutenberg.

Νικολάου, Ε. (2017). Η σημασία της ανάπτυξης της κοινωνικο-συναισθηματικής επάρκειας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας στην προσαρμογή τους στο σχολικό περιβάλλον. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π.Ι. Σταμάτης (Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, " Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση" (σελ. 229-251), Αθήνα: Εκδόσεις Διάδραση.

Νικολάου, Ε. (2017). Η πρόληψη των διαταραχών διαγωγής κατά την προσχολική ηλικία. Στο Παπαβασιλείου, Β., Φώκιαλη, Π., Νικολάου, Ε., Ματζάνος, Δ., Καΐλα, Μ. (Επιμ), "Κοινωνική και Πολιτισμική βιωσιμότητα" (σελ. 223-238), Τόμος 1, Έκδοση του Π.Μ.Σ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ., Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Νικολάου, E. (2017). Η συμβολή της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Στο Α. Κοντάκος, & Φρ. Καλαβάσης (Επιστ. Επιμ. Σειράς), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, "Η σχολική μονάδα ως ευφυής, υβριδική και ηθική οντότητα" (σελ. 291-304), Τόμος 9, Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 978-618-5059-66-8.

Zisi, V., Katsarou, D., Kokaridas, D., & Kouthouris, Ch. (2017). New Approaches on History and Disability in Greece, (Eds, J. Gaillard, L.A. Hoyas Cuartas, J. A. Fernadez Ortega) in Estructura y Organizacion del Deporte Paralimpico: Una Mirada Internacional. Caracas, Bogota, Colombia: Corporacion Universitaria CENDA.

Katsarou, D. (2019). Neurodevelopmental Perspectives in Education: The necessity for implementing innovating teaching techniques in order to improve PA. Oblomov Guidelines (pp 29-32). University of Thessaly.

Κατσαρού, Δ. (2020). Προγλωσσική ανάπτυξη σε βρέφη και νήπια με Συνδρομο Down. Στο Δ. Κατσαρού (Επιμ.) Ειδική Αγωγή και Δημιουργικότητα (σσ. 69-84). Εκδ. Μέθεξις.

Κατσαρού, Δ., Γιαγκουδάκη, Φ. & Μάντσος, Ε. (2020). Φυσική Αγωγή στο Σύνδρομο Down: Ψυχοκινητικές παρεμβάσεις.  Στο Δ. Κατσαρού (Επιμ.) Ειδική Αγωγή και Δημιουργικότητα (σσ. 217-242). Εκδ. Μέθεξις.

Κατσαρού, Δ. & Ψευτογιάννη, Δ. (2022). Η σημασία, οι προκλήσεις και η διαδικασία της ψυχοεκπαιδευτικής αξιολόγησης στη νοητική αναπηρία. Στο Μ. Κωνσταντίνου, Ι. Παπαγεώργη & Α. Μαλεγιαννάκη (Επιμ.), Εφαρμογές της Ψυχομετρίας στην Εκπαίδευση και στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (σσ 244-257). Αθήνα: Gutenberg.

Ψευτογιάννη, Δ. & Κατσαρού, Δ. (2022). Αξιολόγηση Μαθησιακών δυσκολιών και ΔΕΠΥ στα πλαίσια ψυχοεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Στο Μ. Κωνσταντίνου, Ι. Παπαγεώργη & Α. Μαλεγιαννάκη (Επιμ.), Εφαρμογές της Ψυχομετρίας στην Εκπαίδευση και στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (σσ. 210-243). Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. (2022). Σύνδρομο Fragile X και γλωσσικές δεξιότητες. Στο Δ. Κατσαρού, & Β. Ζήση (Επιμ.), Αναπηρία και Ψυχική Υγεία,  (σσ 133-149). Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. (2022). Διεπιστημονική Αξιολόγηση στην αναπηρία. Στο Δ. Κατσαρού, Β., & Ζήση (Επιμ.), Αναπηρία και Ψυχική Υγεία, (σσ 13- 28). Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. (2022). Γλωσσική Ανάπτυξη και Επικοινωνία στο σύνδρομο Williams Beuren. Στο Π. Σταμάτης & Ε. Νικολάου (Επιμ.), Συμβουλευτική και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση (σσ. 227- 245). Αθήνα: Διάδραση.

Κατσαρού, Δ. & Ζήση, Β. (2022). Διαγενεακές δραστηριότητες. Μάθηση και επικοινωνία για μια καλύτερη κοινωνία. Στο Π. Σταμάτης & Ε. Νικολάου (Επιμ.), Συμβουλευτική και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση (σσ. 137- 150). Αθήνα: Διάδραση.

Κατσαρού, Δ., Διγγελίδης, Ν., Πολλάτου, Ε. & Ζήση, Β. (υπό έκδοση). Η τέχνη του θεάτρου ως μέσο αγωγής για έναν δραστήριο τρόπο ζωής. Στο Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θέατρο στην εκπαίδευση: Σύγχρονες τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές. Αθήνα: Gutenberg.

Κατσαρού, Δ. & Κουρουτσίδου, Μ. (υπό έκδοση). Το αποτύπωμα της πανδημίας Covid 19 στην ψυχική υγεία και στην εμφάνιση ψυχοπαθολογίας των ατόμων με νοητική αναπηρία και των οικογενειών τους. Στο Β. Παπαβασιλείου & Μ. Καίλα (Επιμ.), «Προκλήσεις, και κρίσεις: Ενέργεια, επισητισμός, πανδημίες, κάτι άλλο, τι;». Αθήνα: Διάδραση.

 

Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά

 

Stamatis, P. J. (2021). Impact of COVID-19 on teaching and classroom management: Thoughts based on current situation and the role of communication. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 57-63. doi: 10.24018/ejedu.2021.2.1.48

Stamatis, P. J., & Kostoula, V. E. (2021). Nonverbal immediacy in teaching process: A case study in secondary education. European Journal of Education and Pedagogy, 2(1), 20-24. doi: 10.24018/ejedu.2021.2.1.25

Stamatis, P. J., & Goutziamanis, G. A. (2020). Communication competence as fundamental aspect for effective school leader and administration achieving: A synoptic theoretical approach. European Journal of Education Studies, 7(11), 19-31. doi: 10.46827/ejes.v7i11.3332

Stamatis, P. J., & Ntouka, A. V. (2020). The impact of classroom acoustics on toddlers’ communication and active participation during teaching. European Journal of Education Studies, 7(9), 1-10. doi: 10.46827/ejes.v7i9.3216

Stamatis, P. J., & Hatzinikolaou, A. M. (2020). Practices of Greek school principals for improving school climate as communication strategy. European Journal of Human Resource Management Studies, 4(2), 93-107. doi: 10.5281/zenodo.3877883

Stamatis, P. J., & Raptou, E. G. (2020). Communication and publicity: The last hope for addressing internal violence against refugee and immigrant women’s staying in camps. European Journal of Social Sciences Studies, 4(6), 164-170. doi: 10.5281/zenodo.3722613

Σταμάτης, Π. Ι. (2019). Συνοπτική αναφορά στην εξέλιξη της Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα και στη διδασκαλία της μουσικής σε αυτήν. Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα, 18, 12-18. Αθήνα: ΕΕΜΑΠΕ. ISSN: 1790-773X.

Stamatis, P. J. (2018). Could a Child’s Long-term Disobedience Lead into a Criminal Personaly? Journal of Criminology and Forensic Studies, 1(4):180019.

Stamatis, P. J. (2018). Detecting evidence of guilt in the communicative behavior of preschool-aged children. How preschool teachers could be in forensic scientists’ shoes? Forensic Science and Addiction Research, 2(4), 1-2. ISSN 2578-0042.

Σταμάτης, Π. Ι. (2018). Ο σχολικός εκφοβισμός στην προσχολική ηλικία. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. Ρόδος, 20-22/5/2016 (σ. 527-541). Αθήνα: Gutenberg. ISBN: 978-960-01-1944-2.

Stamatis, P. J. (2017). Communication Violence in Verbal Expression and Nonverbal Behavior of Preschool and Early Primary School Teachers during Teaching Process: An Observational Study. International Journal of Criminology and Sociology, 6(S.I.): 00-00. Special Issue “Communication Violence and Bullying in Education”.  E-ISSN: 1929-4409/16, Lifescience Global, DOI: https://doi.org/10.6000/1929-4409.2017.06.16

Stavropoulou, E., & Stamatis, P.J. (2017). Communication Styles of Primary School Teachers during Teaching. International Journal of Criminology and Sociology, 6(S.I.): 00-00. Special Issue “Communication Violence and Bullying in Education”.  E-ISSN: 1929-4409/16, Lifescience Global, DOI: https://doi.org/10.6000/1929-4409.2017.06.17

Nikolaou, E., & Markogiannakis, G. (2017). The role of teacher in primary school students' mental health promotion. Global Journal of Human-Social Science: Arts and humanities-Psychology, 17(5).

Nikolaou, E., & Markogiannakis, G. (2017). Greek preschool teachers' perceptions about the effective strategies for bullying prevention in preschool age. International Journal of Criminology and Sociology, 6, 172-177.

Nikolaou, E., Moustakas, L., Markogiannakis, G. (2017). Greek Teachers' Perceptions on the Effective Strategies and Interventions for Addressing Children with Depression in School Context. Science Journal of Education, 5(4), 185-191. doi: 10.11648/j.sjedu.20170504.20

Alexandri, M., Papailiou, C., & Nikolaou, E. (2017). Teachers’ Social Representations of Inclusion of Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Regular Class. Open Journal for Educational Research, 1(2), 45-56.

Stamatis, P.J., & Nikolaou, E. (2016). Communication and collaboration between school and family for addressing bullying. International Journal of Criminology and Sociology, 5, 99-104.

Κατσαρού, Δ. & Ζήση, Β. (2015). Στάσεις της κοινωνίας και βαθμός αυτό-εικόνας και αυτοαντίληψης ατόμων με κινητικά προβλήματα ή νοητική καθυστέρηση. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 70, 31-36.

Κατσαρού, Δ.,  Ζήση, Β.,  Κωνσταντινίδου, Ε., & Μάντσος, Ε. (2015). Ανάπτυξη του λόγου σε παιδιά με Σύνδρομο Down και διαταραχές κατάθλιψης. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 71, 3-10.

Konstantinidou, E., Zisi, V., Katsarou, D., & Michalopoulou, M.  (2015). Barriers and Inhibitors of Creativity in Physical Education. European Psychomotricity Journal, 7(1), 17-31.

Κατσαρού, Δ., Πάντα, Δ., Κωνσταντινίδου, Ε. & Ζήση, Β. (2015). Η συναισθηματική Νοημοσύνη των Εκπαιδευτών των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Eκπ@ιδευτικός Kύκλος, 3(2), 69-81.

Katsarou, D. & Andreou, G. (2017). Receptive and Expressive Semantic Skills in Children with Down Syndrome. International Education and Research Journal, 3(3), 135-136.

Katsarou, D., Zisi, V. & Kokaridas, D. (2017). The effect on self-talk on the improvement of reading comprehension skills and health education of children with intellectual disabilities. International Education and Research Journal, 3(8), 150-151.

Katsarou, D. (2017). Does music therapy improve linguistic skills of children with dyslexia? A Greek study. International Journal of Current Advanced Research, 6(10), 7012-7016.

Katsarou, D. & Lentziou, Z. (2017). Effects of music therapy on verbal memory skills and phonological awareness in Greek children with dyslexia. International Journal of Current Advanced Research, 6(12), 7950-7953.

Katsarou, D. (2018). Emotional state differences of parents with children diagnosed with autism. International Journal of Current Innovation Research, 4(4), 1177- 1183.

Katsarou, D. & Tzampazi, A. (2018). An intervention Program for Language and physics in a Second Chance School: A Greek survey among students with borderline intelligence. International Journal of Science and Research, 7(5), 376-378.

Katsarou, D. (2018). The influence of bilingualism in the acquisition of the Greek language by children with dyslexia. European Journal of Special Education Research, 3(4), 151-163.

Katsarou, D. (2018). Teachers’ views on inclusive education of children with dyslexia regarding Greek language: A pilot study. European Journal of Education Studies, 5(1), 122-128.

Katsarou, D. & Andreou, G. (2019). Bilingualism in Down syndrome: A Greek study. International Journal of Disability, Development and Education, 68(3), 376- 382.

Μantsos, Ε., Katsarou, D., Κourtessis, T., Vernadakis, N., Μichalopoulou, Μ., & Zisi, V. (2019). Physical activity in individuals with Down Syndrome: measurement with pedometer use. Inquiries in Sports and Physical Education, 17(2), 78-89.

Malegiannaki, A.C., Katsarou, D., Liolios, A., & Zisi, V. (2019). Ageing and Down syndrome: Neurocognitive characteristics and pharmacological treatment. Hellenic Journal of Nuclear Medicine, 22, 123-132.

Κατσαρού, Δ. (2020). Βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω της χρήσης κόμιξ (γλωσσικό πολυτροπικό κείμενο) σε ενήλικες εκπαιδευόμενους των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. EducatioNext, 4, 59-64.

Κατσαρού, Δ. (2020). Σύγκριση επίδοσης μεταξύ γηγενών και αλλοδαπών μαθητών/τριών. Σύγχρονη Κοινωνία, Εκπαίδευση και  Ψυχική Υγεία, 6, 68-80.

Katsarou, D. & Andreou, G. (2022). Phonological patterns in Greek language in toddlers and children with Down Syndrome and language impairment. British Journal of Special Education, 49(3), 420-237.

Katsarou, D. & Andreou, G. (2022). Morphosyntactic abilities in young children with Down Syndrome: Evidence from the Greek language. International Journal of Language and Communication Disorders, 57(5), 937-947.

Κατσαρού, Δ. & Ανδρέου, Γ. (2022). Γλωσσικά και γνωστικά χαρακτηριστικά νηπίων με Σύνδρομο Williams Beuren: Η μεταξύ τους σχέση. Ελληνικά Αρχεία Ιατρικής, 39(2), 181-187.

Κατσαρού, Δ. & Ζήση, Β. (2022). Σύνδρομο Down:  Λεκτική βραχύχρονη  μνήμη από την πρώιμη παιδική ηλικία ως την τρίτη ηλικία. Ελληνικά Αρχεία Ιατρικής, 39(1), 54-59.

Argyriadis, A., Petalarou, E., Paoullis, P., Patelarou, A., Dimitrakopoulos, I., Zisi, V., Northway, R., Gourni, M., Asimakopoulou, E., Katsarou. D. & Argyriadi, A. (2022). Self- Assessment of health professionals’ cultural competence in Cyprus. Knowledge, skills and mental health concepts for personalized care. Journal of Environmental Research and Public Health. 19(18), 1-12.

Tsakiroglou, F., Evaggelinou, C., Koidou, I., Mouratidou, K. & Katsarou, D. (submitted). Greek pre-school teachers΄ attitudes towards school bullying of children with disabilities and Special Educational Needs attending integrated classes and coping strategies. Trends in Psychology.

Argyriadi, A., Eftsratopoulou, M., Katsarou, D., Pliogkou, V., Athanasekou, M. & Argyriadis, A. (submitted). “Arts Flow Activities” and their Impact in the Language Arts Process: Elementary Teachers’ Perceptions. Journal of Curriculum and Pedagogy.

Nikolaou, E. (2022). The role of family environment in distance learning. European Journal of Educational Studies, 9 (8), 296-304

Papavasileiou, V., Xanthacou, Y., Nikolaou, E., Andreadakis, N., Matzanos, D., Xanthis, A., Kaila, M. (2022). The psychological and socio-economic impacts of festival celebrations on the island of Rhodes, Greece, during the COVID-19 pandemic. European Journal of Social Sciences Studies, 8(1), 1-21

Nikolaou, E. Papavasileiou, V., Andreadakis, N., Xanthis, A., Xanthacou, Y., Kaila, M. (2021). Promoting psychological resilience: preschool teachers’ perspectives. International E-Journal of Advances in Social Sciences, 7(19), 111-119

Nikolaou, E. (2021). Preschool educators’ views on supporting children with mental health issues in early childhood education. European Journal of Education Studies, 8 (3), 183-192

Papavasileiou, V., Xanthacou, Y., Nikolaou, E., Xanthis, A., Andreadakis, N., Kaila, M. (2021). Students’ views on the issues of lockdown and degree of concern in the context of the covid-19 pandemic. International E-Journal of Advances in Social Sciences, Vol VII, 21, 173-180.

Νικολάου, Ε., Παπαβασιλείου, Β., Ανδρεαδάκης, Ν., Ξανθάκου, Γ., Καΐλα, Μ. (2020). Αντιλήψεις φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων για τις επαγγελματικές τους επιλογές. Επιστήμες της Αγωγής, 1, 76-93.

 

Πρακτικά συνεδρίων

 

Stamatis, P. J., & Ntouka, A. V. (2020). The Impact of Kindergarten Classroom Acoustics on Communication and Active Participation of Preschoolers during Teaching Process: An Empirical Study. EERA-ECER 2020 - The European Conference on Educational Research, paper 169.

Stamatis, P. J., & Raptou, E. G. (2020). Communication in Humanitarian Studies: The Case of Greek Universities Study Programs. EERA-ECER 2020-The European Conference on Educational Research, paper 511. 

Stamatis, P. J., & Ntouka, A. V. (2019). The impact of nursery school teachers’ voice on pre-schoolers during physical and digital storytelling: A comparative study. In A. Moutsios-Rentzos, A. Giannakopoulos, & M. Meimaris (Eds.), Current Trends in Digital Storytelling. Research & Practices. Conference Proceedings (σ. 76-88). Club UNESCO Zakynthos. ISBN: 9789609979153.

Σταμάτης, Π. Ι. (2018). Ο σχολικός εκφοβισμός στην προσχολική ηλικία. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. Ρόδος, 20-22/5/2016 (σ. 527-541). Αθήνα: Gutenberg. ISBN: 978-960-01-1944-2.

Andreou, G., Katsarou, D., & Galantomos, I. (2012). Phonological skills in Down Syndrome (DS): Experimental findings from a Greek sample. Proceedings of ISCA Tutorial and Research Workshop on Experimental Linguistics ExLing 2012, 5-8.

Andreou, G. & Katsarou, D. (2013). Language learning in Down Syndrome (DS): receptive and expressive morphosyntactic abilities in children with DS.  Procedia (93), 921-924.

Κατσαρού, Δ., Τζαμπάζη, Α. & Ζήση, Β. (2014). Συναισθηματική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πρακτικά 2οΥ Συνεδρίου «Επιστήμες της Εκπαίδευσης» της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, 1, 241-244.

Κατσαρού, Δ., Τζαμπάζη, Α. & Μπέντσου, Π. (2014). Η αναγκαιότητα της αγωγής υγείας στην γενική εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή. Πρακτικά 18ου Διεθνούς Συνεδρίου «Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμικότητα και Ειδική Αγωγή», τ.2, 295-302.

Andreou, G. & Katsarou, D. (2015). Expressive language in 4 to 8 years old children with Down syndrome and typically developing: Evidence from the Greek language. Proceedings of ISCA Tutorial and Research Workshop on Experimental Linguistics ExLing 2015, 1-4.

Κατσαρού, Δ. & Μπέντσου, Π. (2015). Συνδιδασκαλία για την γλωσσική και κοινωνική υποστήριξη ατόμου με ήπια νοητική καθυστέρηση: Περιπτωσιολογική Μελέτη σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας». Πρακτικά 19ου Διεθνούς Συνεδρίου «Εκπαίδευση και Ετερότητα», τ.1, 313-319.

Κατσαρού, Δ. & Ζήση, Β. (2015). Προβλήματα και προοπτικές της συνδιδασκαλίας ως μεθόδου ανάπτυξης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Πρακτικά 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων «Εκπαιδευτικές Πολιτικές για το Σχολείου του 21ου αιώνα», τ. Γ’, 917-920.

Andreou, G. & Katsarou, D. (2016). Semantic processing in children with Down syndrome. Selected papers from the 21st International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics, 21, 59-66.

Τζαμπάζη, A. & Κατσαρού, Δ. (2017). “Cinedessa”: Η περίπτωση “σύνδεσης” του Επιστημονικού Γραμματισμού με τη Φιλοσοφία των Φυσικών Επιστημών μέσα από κινηματογραφικές αφηγήσεις στο ΣΔΕ Έδεσσας. Πρακτικά 6ου Συνεδρίου Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων «Καλές Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα, τ.1, 686-696.

Κατσαρού, Δ.,  Σκόδρας, Α., & Μάντσος, Ε. (2019). Η συμπεριληπτική εκπαίδευση και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με φυσική αναπηρία ή/και νοητική υστέρηση υπό το πρίσμα των σύγχρονων ψυχολογικών θεωριών. Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 926-931.

Μπεκιάρη, Α. &  Κατσαρού, Δ. (2019). Η κοινωνικοποίηση των παιδιών και ο ρόλος των ενηλίκων. Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τον Παιδαγωγό του σήμερα, 2247-2250.

Νάρη, Ε., Σκόδρας, Α., Νέλι, Β. & Κατσαρού, Δ. (2019). Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού για τη μελέτη του περιβαλλοντικού προβλήματος εξαφάνισης της καφέ αρκούδας. 13ο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής «Η πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», 1-10.

Katsarou, D. (2019). Συναισθηματική Νοημοσύνη των εκπαιδευτών ενηλίκων των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας: Πιλοτική μελέτη σχετικά με την επαγγελματική ικανοποίηση.  Proceedings of 2nd International Congress on Management of Educational Units, 60-66.

Katsarou, D. & Andreou, G. (2021). Vocabulary skills in Down syndrome and typical development. Proceedings of the 12th International Conference of Experimental Linguistics ExLing, 137-140.

 

Επιμορφωτικό Yλικό

Πρόγραμμα Διά Βίου και Εξ’ Αποστάσεως Μάθησης

                              «Σχολική Ψυχολογία»   

 

School Psychology life-long & distant Learning Seminar

https://www.golearn.gr/sites/default/files/sholiki_9mino_04.21.pdf


 

© 2016 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση - Κατασκευή Βασίλης Κασαπίδης, Ενημέρωση Ξένια Καραγιώργου, Επιμέλεια Κειμένων Ελένη Νικολάου